Pytania i odpowiedzi

 

Zamówiłem książkę w przedsprzedaży. Kiedy do mnie dotrze? 

Premiera książki jest 12 maja. Tego dnia zostanie do Ciebie nadana przesyłka.
W zależności od wybranej formy dostawy dotrze do Ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych.


Zamówiłem książkę w formie ebooka? Kiedy go otrzymam? 

Książka w formie elektronicznej (ebook) zostanie udostępniona do pobrania w dniu premiery,
czyli 12 maja. 

Zamówiłem książkę z autografem, czy jest możliwość otrzymania imiennej dedykacji?

Niestety, nie ma takiej możliwość. Przy tak dużym nakładzie i logistyce wysyłek jest to niewykonalne. 

Zamówienie zostało złożone ale nie opłacone. Jak mogę opłacić?

Należy zalogować się do panelu klienta (zakładka MOJE KONTO). Na liście zamówień wystarczy kliknąć "opłać". Automatycznie przeniesie do płatności.

Jak otrzymam zamówiony produkt cyfrowy?

Produkty cyfrowe dostępne są od dnia premiery w zakładce MOJE KONTO.
Po kliknięciu w numer zamówienia będzie można pobrać zakupione pliki.

 

W jakim formacie są zakupione pliki cyfrowe?

Pliki audio są w formacie MP3.
Ebooki są w 3 formatach - MOBI, EPUB oraz PDF.


Na jakim urządzeniu mogę otworzyć ebooka? 

Ebooka możesz otworzyć na dowolnym czytniku obsługującym formaty plików:
MOBI, EPUB lub PDF.

Ponieważ książka zawiera wiele elementów graficznych, polecamy format PDF. 


Mieszkam poza Polską. Czy mogę złożyć zamówienie?

Możesz zamówić produkty cyfrowe (ebook, słuchowisko). Książki fizyczne wysyłamy wyłącznie na adresy w Polsce.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. Podczas składania zamówienia zaznacz pole "faktura" oraz podaj nr NIP. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie i dostarczona na Twój adres mailowy podany przy zamówieniu. 

Czy mogę kupić książkę w sklepie stacjonarnym?

Na ten moment sprzedajemy książkę tylko i wyłącznie wysyłkowo i tylko na stronie www.abelardgiza.pl.
Być może w przyszłości pojawi się w innych punktach sprzedaży jednak na ten moment tego nie planujemy.

Nie mogę pobrać plików cyfrowych, co mam zrobić?

Możliwe sytuacje: 
- Podczas pobierania pojawia się błąd "Nie udało się pobrać plików".
- Pobrane archwium jest puste lub nie chce się otworzyć.
- Po rozpakowaniu brakuje odcinków.
- Pliki nie chcą się odtworzyć. Pojawia się komunikat, że są uszkodzone. 

Powyższe przykłady wskazują na to, że pojawił się problem podczas pobierania pliku. Należy ponownie pobrać plik. Jeśli problem nadal się pojawia - polecamy skorzystać z prostych, darmowych programów do pobierania dużych plików tzw. Manager pobierań. 

Przykładowe aplikacje:
Chrome dodatek do przeglądarki: https://tinyurl.com/yfdp43qu
Firefox dodatek do przeglądarki: https://tinyurl.com/yzfh3kvc 
Aplikacja android: https://tinyurl.com/yhkztqdp


Masz inne pytania?

Napisz na adres [email protected] - postaramy się udzielić odpowiedzi w ciągu jednego dnia roboczego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium